Flat Preloader Icon
مزایای چراغ های LED خیابانی که نمی دانستید
adminsana
21 خرداد 1402
45بازدید

مزایای چراغ های LED خیابانی که نمی دانستید

چراغ های خیابان یک ضرورت است. داشتن چراغ در خیابان ها به دلایل ایمنی مهم است و بسیاری از مردم دوست دارند بتوانند در شب به کجا می روند. به هر حال، لامپ های خیابانی سنتی مصرف انرژی بالایی استفاده می کنند و گرمای بسیاری از خود تولید می کنند. چراغ های خیابانی LED جایگزین مناسبی است که در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه می شود و در عین حال روشنایی کافی برای همه نیازهای شما فراهم می کند. در ادامه به مبحث مزایای چراغ های LED خیابانی که نمی دانستید میپردازیم. جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

برخی از مزایای چراغ های خیابانی LED:

چراغ های خیابان LED چیست؟

LED مخفف دیود ساطع نور است. این نوع لامپ در مقیاس بسیار کوچک‌تری نسبت به لامپ‌های خیابانی معمولی کار می‌کند، به این معنی که انرژی کمتری مصرف می‌کند و حرارت کمتری در این فرآیند تولید می‌کند. علاوه بر این، چراغ‌های LED کارآمد هستند زیرا برخلاف لامپ‌های رشته‌ای یا لامپ‌های خیابانی گازسوز، انرژی بسیار کمی تولید می‌کنند.

چراغ های خیابانی LED به عنوان روشنایی در فضای باز، برای اهداف مختلفی استفاده می شود. برخی از شهرها آنها را در امتداد خیابان ها و پیاده روها برای افزایش دید مستقر می کنند، در حالی که برخی دیگر برای ایمنی از آنها به عنوان روشنایی سیل در کوچه ها یا پارکینگ ها استفاده می کنند . دومی اغلب در مناطق تاریک در شب که خطر جنایت یا تصادف وجود دارد استفاده می شود.

عمر طولانی تری نسبت به سایر انواع لامپ دارد

لامپ های هالوژن سنتی ممکن است بین 1000 تا 3000 ساعت قبل از سوختن یا خراب شدن به دلیل آسیب گرما دوام بیاورند.

LED ها همچنین گرمای بسیار کمی تولید می کنند که به معنای هدر رفتن انرژی کمتر و محیط خنک تر است، حتی در شب های گرم تابستان. علاوه بر این، چراغ‌های LED خیابانی حدود 50000 ساعت دوام می‌آورند، به این معنی که می‌توانند طول عمر متوسط ​​یک فرد را قبل از نیاز به تعویض داشته باشند.

انرژی را ذخیره کن

ال ای دی ها انرژی بسیار کمتری نسبت به لامپ های سنتی مصرف می کنند و گرمای زیادی تولید نمی کنند. آنها با ولتاژ پایین کار می کنند، بنابراین در حین کار نیز برق کمتری مصرف می شود. ال ای دی ها حدود 35 درصد انرژی کمتری نسبت به لامپ های هالوژن مصرف می کنند و حدود 70 درصد گرمای کمتری تولید می کنند .

انواع نور خیابان HPS نور متال هالید رهبری
وات اختیاری 200 وات 250 وات 400 وات 600 وات 800 وات 1000 وات 1500 وات 2000 وات 200 وات 250 وات 400 وات 600 وات 800 وات 1000 وات 1500 وات 2000 وات 30 وات 50 وات 80 وات 100 وات 120 وات 150 وات 180 وات 200 وات 250 وات 300 وات 400 وات

آنها همچنین کارآمدتر از لامپ های فلورسنت فشرده هستند و آنها را انتخاب خوبی برای کاهش میزان برق مصرفی برای روشنایی خانه یا محل کار شما می کند.

به خنک نگه داشتن آن کمک کنید

از آنجایی که LED ها با ولتاژ پایین کار می کنند، گرمای بسیار کمتری از خود ساطع می کنند که به این معنی است که اطراف آن را تقریباً به اندازه انواع دیگر لامپ ها گرم نمی کنند. این بدان معنی است که آنها می توانند در طول شب های گرم تابستان منطقه اطراف خود را بسیار خنک تر نگه دارند.

LED ها نه تنها به ایمنی کمک می کنند، بلکه در هزینه قبض برق نیز صرفه جویی می کنند و نیاز شما را به کارکردن فن ها در عصرها کاهش می دهند. علاوه بر این، کاهش گرمای ساطع شده توسط چراغ های LED خیابانی به محیط زیست کمک می کند زیرا آلودگی هوای کمتری از افزایش الکتریسیته تولید شده وجود دارد.

برخی از شهرها از لامپ های LED خیابانی استفاده می کنند

لامپ های خیابانی LED در بسیاری از شهرها در سراسر جهان استفاده می شود. به عنوان مثال، آنها در ادمونتون، آلبرتا مستقر شده اند تا به کاهش میزان جرم و جنایت کمک کنند و عابران پیاده را در شب بیشتر نمایان کنند.

بسیاری از مکان های دیگر مانند سن دیگو، نیویورک و توسان نیز از لامپ های LED برای افزایش دید در شب استفاده می کنند. علاوه بر این، ال ای دی ها اغلب در پارکینگ ها و کوچه هایی که به روشنایی نیاز است استفاده می شود.

بادوام تر از سایر لامپ ها

لامپ های رشته ای سنتی به راحتی می شکنند و نیاز به تعویض دارند. چراغ‌های ال‌ای‌دی مشکلات مشابهی ندارند زیرا با مواد بهتری ساخته شده‌اند و تقریباً به این راحتی نمی‌شکنند. مخصوصاً برای چراغ‌های خیابانی LED مدولار ، رتبه IK آنها به طور کلی تا IK08 است.

طراحی بهتر LED ها را در برابر آسیب های ناشی از آب و هوا، ضربه ها و سایر عوامل محیطی مقاوم تر می کند. علاوه بر این، آنها به راحتی مانند انواع دیگر لامپ ها نمی شکنند، بنابراین بین تعویض ها مدت زیادی دوام می آورند.

خانه خود را ایمن تر کنید

لامپ‌های خیابانی سنتی گرمای بسیار بیشتری نسبت به لامپ‌های LED خیابانی تولید می‌کنند و به عابران یا همسایه‌ها دلایلی برای نگرانی در مورد فعالیت مجرمانه در منطقه می‌دهند. LED ها گرمای بسیار کمی تولید می کنند و برای محیط زیست بهتر هستند، که به همسایگان فرصت کمتری می دهد تا در مورد فعالیت مشکوک در منطقه شما با پلیس تماس بگیرند.

ال ای دی ها نه تنها یک منطقه را ایمن تر نگه می دارند، بلکه به دلیل روشنایی زیادشان، دیدن آن را در شب راحت تر می کنند. چراغ های LED نور روشن تری نسبت به سایر لامپ ها ارائه می دهند، بنابراین دید بیشتر و فرصت کمتری برای جرم وجود دارد.

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران

جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

شماره تماس صنایع روشنایی سنا : 09126541605
پست الکترونیکیroshanaeesana@gmail.com

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران

دسته بندی:

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

Related Articles



خرید انواع محصولات روشنایی

جهت خرید انواع محصولات روشنایی با ما در ارتباط باشید

    مشاوره رایگان